ECA.al jep rezultatet e zgjedhjeve, kuti mbas kutije

Bravo i qoftë Ilirjan Celibashit dhe organizatës që ai drejton, "Vota Vlen", qe po monitoron dhe po paraqitet rezultatet e numërimit të votimeve në sitin www.eca.al. Paraqitja e rezultateve ne kete faqe eshte shume me e shpejte dhe shume me e qarte se faqja rremujaxhie e KQZ. Për më tepër, një paraqitje e tillë, pa koment, anashkalon filtrat partiakë që dominojnë median shqiptare. 

349 Komente

Penar, nje gje te ketille e ka bere edhe MJAFT ne vitin 2007 smiley

E, se i mora me sysh... u zgjuan shqiptaret tani, edhe faqja e ECAs s'po pergjigjet me... smiley 

Po pra dreqin! Tani dolen edhe listat.

Me koalicione jane: 46.6 PD, 45.6 PS 5.72 LSI,

Me mandate 72 PD 65 PS 3 LSI

572/4753 Qendra votimi.

 

eshte per te ardhur keq se sa shume e ka demtuar te majten LSI'ja

mua akoma nuk me besohet qe do kemi dhe 5 vjete te tjera ate te c'ekuilibruarin ...

zot bej ndonje mrekulli... mendo per ne...

Pse mos po te humbte ky do te ishte ndonje me i ekujlibruar?

po sipas ECA ps vazhdon te jete ne krye. po spo marrim me vesh se cfare po behet. dhe mediat e huaja thone qe exit polls nxjerrin pd-ne perpara.

ata qe jane ne tirane, a mund te na thone nqs ka ndonje gje zyrtare nga tv?

asgje zyrtare... pervec gezimit te parakohshem te militanteve...

 

Zyrtare nuk ka asgje pasi numerimi ende nuk ka arritur ne gjysme te votave. Ne Tirane, Fier, Elbasan, Berat, Vlore, Gjirokaster eshte perpara PS.

Korca eshte ne barazim.

Durres, Lezhe, Shkoder, Kukes, Diber eshte perpara PD.

Ne shkalle vendi

PS 41.06%

PD 39.53%

LSI 5.19%

PSD 2.37%

PR 2.27%

PBDNJ 1.16%

G99 0.87%

PLL 0.86%

dhe bishta...

Nje gje eshte zyrtare.

Sondazhet dhe Exit Poll-et u provuan te pasakta.

Me logjike te thjeshte kjo i bi qe te kete fituar PS sipas teje?

 

exit polli ka marre kampione ne te gjith zonat.Kurse keto varet ca kutisha hapen.Bie fjala per Qarkun e Elbasanit, hapen kutit e para te Gramshit, normal qe del PS me lart me %, kur vjen puna ke Peqini ose tek qyteti ndryshon puna pastaj smiley

 

Njs NJs eshte e kote te flasim, vete fakti qe po flitet qe PD i kap vetem apo jo 71 deputet do te thote qe eshte pak e fuqishme. smiley

 

Te presim Te presim,se une e kam marre pushim sot.

po sipas ECA ps vazhdon te jete ne krye. po spo marrim me vesh se cfare po behet. dhe mediat e huaja thone qe exit polls nxjerrin pd-ne perpara.

Eshte nje ndryshim i madh midis ECA dhe Exit Poll-it,e para eshte zyrtare e dyta eshte stimuluese,ose me mire si nje "stimulant hormonesh"per ata qe kane qef asfaltet dhe sheshet e qyteteve!!!

une dje kam mbajtur radhe per te votuar, shkova ne oren 6 se thash se nuk do kishte rradhe, por u habita... shume njerez... dhe te mendosh qe une edhe rrogen e marr nje dite me vonese se i urrej rradhat... ajo forca politike per te cieln votova duhet te ma dije shume per faleminderit...

ndersa prisja tek dera, po shikoja e cuditur nje grua reth te 55-60 etave bashke me te birin tek kthina ku personi duhet te jete vetem...

i them njeres:   - shih shih si votojne ata...

ma ktheu nje djale qe mbikqyrte tek dera...

- nuk kemi c'i bejme, e kemi lene me konsensus nga te dyja palet, ka njerez qe nuk dine te shkruajne... dhe kane nevoje per nje udhezues...

- e cuditshme, - ia ktheva atij djalit, - kjo zonja nuk duket si analfabete...

ne fakt ishte nje zonje mjaft e mbajtur dhe e kuruar... pastaj ai brez ka qene i shkolluar ne kohen e enverit... nuk e  zgjata me shume... c'po te duhet i thash vetes...  po vertet qe ne syte e botes ne dukemi ( jemi) shume primitive... mbase gjithe ajo habi me erdhi edhe nga mungesa e eksperiences ne te votuar... vetem nje here kam votuar ne jeten time... kur isha ende axhami....

dua nje dekorate se mbajta rradhe... smiley

Bah, dhe une kam fobi nga rradhat... Me ka mbetur izem qe nga koha e radhembajtjes se qumeshtit qe ne 5 te mengjesit, kur isha kalama... Sic duket nga kjo i urrej dhe mitingjet, se me duken si radha qumeshti... Prandaj shkova te votoja ne 3 te drekes dhe isha e vetmja... tak -fak, 2 minuta pune! smiley

Gjithashtu kryeneçe..un votova tek nje qender votimi e cila eshte ne realitet shume larg vendbanimit tim ne Tr.. si rezultat i nderrimit te apt me qera, kam preferuar te mos e nderroj zonen ku jam e regjistruar. Ne fakt un vajta te votoj fale mikes sime qe ka makine dhe qe me shoqeroi, kjo zone periferike e Tr (8) mu duk ashtu si 2 vjet me pare, sikur te mos ishte Tirane.. kjo sepse ne fakt behej fjale per lagje plot vila te cilat si per tu mbrojtur nmga njeri tjetri kane karakteristiken te bejne mure rrethore teper te larta.. aq te larta sa mund te mendoj se e kane deshire nje lloj vetburgimi .. smiley

Megjithese gjeta emrin tim tek MOI nuk ishte e lehte te gjeja qendren e votimit, si perfundim mu desh ta zhbiroja  mire lagjen ku perfshihem zyrtarisht.. thua ti se kjo e fundit po merrte hakun e saj .. Si perfundim pas 30 minutash te mira duke u endur ne kembe, nen shikimin thuajse te cuditshem te banoreve te lagjes qe me pyesnin nje dy nese ne fakt un isha vezhguese .. me ne fund u gjet dhe qendra ku do votoja. Para kesaj kisha pare 3  te tjera..  futja brenda tyre ishte simpatike, pasi mbizoteronte nje qetesi dhe buzeqeshje, kafe dhe cigare, eh ne fakt eshte p[er tu theksuar se te punosh ne nje qenervotimi e improvizuar ne lokal , ku banakieri dhe kamarieri jane detyrimisht aktore pjesmarres  aty, te mos porosisesh kafe  smiley do te dukej pak e cuditshme( shume qendra votimi  ishin ne lokale).

Duhet te them se kafeteria ku votova ishte pak me te themni "luksoze " se dy te parat. Bej te futem, dhe shoh se para meje ishte nje çift i moshuar i cili u drejtua te votonte ne te njejten kthine te fshehte.. pashe reagimet e vokta te komissionereve, biles mund te them se dhe un u shpreha indinjaten time atyre per ate qe po shihja.. gjithsesi ky zoteri tashme i moshuar dukej qarte se e kontrollonte te shoqen. Padashje fillova te mednoja nese ajo grua kishte menduar ndonjehere te hidhte vete voten e saj, u mundova te imagjinoj se me se merrej ajo nderkohe qe i shoqi verente debatet politike, fillova ta imagjinoj ashtu te pafjale.. Nderkohe duhet thene se komisioneret duke pare ate qe ndodhi detyruan zoterine te hidhte firmen ne nje proces verbal.. ky e hodhi por pa piken e vetedijes se  perse behej fjale.. e pashe kete teksa ai frmosi menjehere pa marre as mundimin te lexonte se c shkruhej ne ate procesverbal..

 

 Nderkoha un votova, dhe dola qe aty. Biles teksa u thashe mirupafshim, dhe mora nje pergjigje thuajse ne kor, njeri nga komisioneret me beri nje shenje mirupafshim duke puthur doren e tij, buzeqesha nga keto gjeste dhe u largova.

Teksa po kalonim me makine pergjate rruges.. verejta serish te ecuren e ketij çifti te moshuar.. qe ne fakt nuk ecte si çift, zoteria perpara, zonja e moshuar prapa, bereta e zoterise perpara, dhe floket e drejte e te thinjur te zonjes prapa .. 

Teksa po u kalonim anash kjo zonja e ktheu koken per te 100 e sekondit me veshtroi me nje shikim thuajse te inatosur dhe shpues dhe e riktheu ne drejtimin e  e meparshem..duke ndjekur zoterine e saj qe nuk shikoi per asnje moment anash  por ecte i vendosur dhe teper i qete  per zgjedhjet qe sapo kishte bere.

 

 

 

 

jemi ende shume patriakale alidea...

ajo zonja qe pash une , ishte goxha zonje, e veshur dhe e mbajtur mire dhe jam e sigurt qe dinte shume mire te lexonte e te shkruante ( minimumi)...

por, te kesh ne trup rroba te bukura,  siguriasht qe nuk eshte kusht te mos e vuash patriakalizmin...

Se keni lojtur menc ndaj jemi ketu ku jemi Rini ne radhe per idiotet e radhes

SHko ta japi RAMA  ke bashkia, ose naj cels me mire te ben pune? smiley

flm per sugjerimin, por me mjafton fakti qe ta ka dhene ty...

E pata shkruar KETU tek peshku :  qofte dhe nje i vetem nga te afermit (miqte) qe kam ende ne Tirane (dhe jane jo pak!), nuk kish shkuar ne ndonje miting !  NË ASNJERIN !

Keta ishin ajo qe e quaja shumica e heshtur. Pata shkruar se rezultatet do dalin siç do votoje KJO shumice e heshtur !

 Askush ketu s'ma vuri veshin...

 

Mbi te gjitha, ajo qe me ligështon eshte fakti qe, deri edhe i vetmi AUTORITET i integritetit intelektual ne Shqiperi (i vetmi qe na ka mbetur ne ate vend te shkallmuar qe jemi te detyruar edhe ta quajme atdhe...), pra deri dhe Fatos Lubonja, thoshte mbreme ne TVKlan se "eshte mese e pa diskutueshme qe exit poll-et nuk kane gabuar".

Lam nam... ne shekullin e XXI, ne zemer te Europes, merremi ende me mitingashë. Faqja e zeze... C'fare MËSIMI te hatashëm po merr Shqiperia, sot, me 29 qershor, ne ora 10°° te mengjesit !

dua nje dekorate se mbajta rradhe...

Mbajtja e radhes eshte nje virtut i qytetarise! ndersa marja e dekorates eshte nje virtyt i vetkenaqsise!!   smiley

Ej, po G99 doli bllof me duket?!

vertet Stalker, ashtu u shpreh dhe Lubonja!!!!! e habitshme per nje intelektual si ai....  exit pollet te japin nje ide fillestare por ne asnje menyre ne asnje vend nuk thuhet para numerimit zyrtar qe jane te pagabimshme. Kjo lihet per pas numerimit zyrtar te shikohet dhe te vleresohen keto kompani nese jane te sakta... shpesh ndodh qe s'jane

Po mik, e tha siç e shkruaja. E degjova me veshet e mi dhe e pashe me syte e mi.

 

Por problemi eshte me i thelle. Ka nje problem GJIGANDESK me kete kategorine e analisteve-yje ne Shqiperi. Shumica jane te moshes 37-42 vjeç, pra i bie te kene qene brezi i Edi Rames (dhe kane qene miq e shoke te tij!!) ne fillim te viteve '90 : Andi Bejtja, Andi Bushati, Blendi Fevziu...  , te gjithe, njeri më shok se tjetri me Ramën. Sot, njeri më shume se tjtri KUNDER Ramës ! E "habitshme" !

Ne fakt, NUK eshte hiç e habitshme. E gjitha ka nje emer: XHELOZI ! Nje xhelozi marramendese, sigurisht, tipike e vendeve te vogla, me popullatë te vogel, ku ne kryeqytet, "tout le monde connait tout lemonde" (gjithe dynjaja njihet me njeri-tjetrin).

Keta djem pra, qe sigurisht kane merite per aq sa kane bere per demokracine, me sa duken gjasat, kane xhelozuar ne nje menyre me teper se te çuditshme se si ky ish shoku i tyre, "na hypi kaq lart" e "po na merrka frenat e shtetit". Se si te shpejgosh perndryshe, ne mllef kaq te çuditshem te Bejtjes, Fevziut, Bushatit, per shokun e tye me te cilin, siç do thoshte gjyshja ime, deri dje "e bënim me nje poç" (shurrën dmth).

Por keta djem jane opinion-bëres ! Te shikoje platenë e TVKlan-it mbreme, te ikte petlla nga mungesa qofte dhe nje gram e nje fare imparcialiteti (pa-njëaneshmerie) !!

turp... 3 here TURP ! Moralisht, duhet te japin  doreheqjen !

 Per here te pare pas oresh te tera numerimi, kur numri po mberrin ne 1 mije kuti nga 4753 Kualicioni i partise socialiste kryeson me 46.13 perqind te votes,  kundrejt 46.06 te PD... 

Kutitite nuk hapen me rradhe por ne te gjitha zonat, dhe pak a shume behet fjale per rezultate ne shkalle qarku.. Me thone qe Ps ka qene 1 mije vota para PD ne Kavaje... ose zona 59... nese kjo rezulton e vertete... mund te thuhet qe PD ka humbur zgjedhjet.... puna eshte si ndahen mandatet ende deri tani 70 me 70

tani, e djathta 69 - e majta 71

Ajo qe ishte dyshuese mbreme ishte deklarata e pare e Berishes mbas mbylljes te votimit dhe u komentua shume bukur nga z. Mustafa Nano. Berisha nuk ka bere vaki qe te jete aq i qete dhe aq diplomatik gjate zgjedhjeve, mundesite ishin dy: ose ka siguruar fitore sipas menyres te tije ose kishte pesuar nje humbje te thelle dhe kishte gjetur paqe. Tani opcioni i fundit u eleminua. Fakti qe ka 1.2 milione emigrante jashte vendit Berishes i ka dhene nje terren te bukur loje, shpresoj vetem te mos jete shfrytezuar efektivisht pasi nje pjese imja idealiste do te besoje ne mundesine e ndryshimit te njerezve.

Eksitpollet nuk jane gje tjeter vec zhurma e shhokeve te hajdutitt qe matet te vjedhe me thyerje.

edhe sipas eca-s pd eshte 70 deputete me koalicion cka e ben ilir meten faktor vendimtar, ose dulen. nuk e mora vesh keta maqedonasit qe e kishin nje ne mengjes nga e humben?

sidoqofte une besoj se exit pollet ishin te sakta, ndoshta jo 76 po 73 i kap.

me duket absurde qe kaq pak njerez besojne se mund te ndryshoje sala. une personalisht e kam pare ndryshimin e sales qe ne 2005. eshte shume me i pjekur e me i rrafshet. dhe gjate gjithe zgjedhjeve ka bere thirrje vetem per te votuar dhe per te votuar te qete kryesisht, dhe pastaj per te votuar pd-ne. ndaj meriton respekt.

sidoqofte, e ben se ben sala qeverine, fitorja eshte e shqiptareve. dje dukej qe kish tension, te ura e lezhes kishte tre furgona qe si rregull rri grumbull.

por gjithcka shkoi si duhet.

respekte shqiptareve.

Mua me mbeti si pyetje qe dje, po s'me dha njeri pergjigje perse nuk telefonohen, faksohen, sms-sohen, e-mailisohen votat, por duhen dergu te qendra. 

Ndersa mire e bukur po degjoja radion ndersa po kthehesha nga N. Jersey, nje cupke e urte u tall me Shqiperine.  Kemi Iranin tha, qe i shpall brenda 2 oresh sipas qejfit, dhe kemi Shqiperine, qe i cojne votat me gomere, dhe derisa te numerohen behen nja dy vjete, e deri atehere thote qeveria "upss", na falni qe kemi qeverisur, po fitorja eshte e juja (dmth e opozites.)

Jo se skenari s'eshte "pak" i ekzagjirum, po vallai, kjo menyre e te numeruari po na ben boze ...

Jan numeruar tashme me shume se 10% e votave ne Tirane dhe Ps fiton bindshem.Ky numer eshte shume me i madh se numri i perdorur per sondazhet,dhe c'eshte me e forta ,ky numer bazohet tek vota e vertete smiley

 

Koha te hidhen ne plehra sondazhet.

 

Ne Tirane, ne kryeqytetin e civilizuar te shqiptareve dhe te besh te tilla gafa ???

Mbrëmë, Gani Bobi :

Qarku Tiranë
PD 49.7 %
PS 41.7 %
LSI 5.0 %
Të tjerat 3.6 %

 

dhe SOT,

Zëdhënësi i KQZ Leonard Olli publikoi sot në orën 10:00 të dhënat e fundit të numërimit të votave në të gjitha qarqet e vendit. Shihni përqindjen e koalicioneve. (vijon)


Qarku Tiranë

Koalicioni i djathtë (PD) 42.01 për qind

Koalicioni i majtë (PS) 49.01 për qind

Koalicioni i LSI 4.84 për qind

 

Jooo, po ketu ka nje problem MË TEPER SE TE MADH ! ketu eshte tallur me demokracine, jo me PS-në (me ate, eshte tallur e eshte tallur, po s'eshte aty problemi)  !!!

 

 Sipas rezulatit zyrtare te KQZ PS rreth 150 vota para PD ne kavaje, e majata 200 e ca vota para, jane numeruar 24, do numerohen edhe 36 smiley 

Durresi dhe Korca anojne pakez nga PD-ja der tani,dhe Shkodra e Pd-s megjithese Ps-ja shume mire kte rradhe ne Shkoder.

 

Ndersa te gjitha qarqet e tjera te medha ka fituar bindshem e majta,Elbasan,Vlore,Tirane,Berat,Fier.

Deri tani Pd me aleatet kan 69 mandate kundrejte 67 te Ps-s me aleatet.

Pd ka fituar 3 nga aleancat kurse Ps ka fituar 2.

Numri i pergjithshem i votave eshte me Ps-n dhe te majten en pergjithesi,keshtuqe do te kemi nje fitore te te majtes.

Edhe sikur Pdja te fitoj zgjedhjet, E majta do fitoje parlamentin,gje qe do e bente nje qeveri te djathte te binde ne pune javesh.

epo duhet pare se mund te permbysen gjerat se ende nuk jemi te cereku i kutive te numeruara.

sepse ashtu sikur nuk besoj pd 76 ashtu nuk besoj shkodren 6-5. por cka s'ndodh.

shkinaks

po vetem me nje sondazh bazuar ne 100 veta dje PD-ja nxorri militantet te pushtonin sheshet e shqiperise duke intimiduar pjesen tjeter te popullit,qe normalisht priste ne menyre te civilizuar numerimine  votave,kurse tashme kemi nje opinion te bazuar tek gati trecereku i votave te verteta te shqipetareve dhe perseri te majtet nuk po dalin te shprehen ne ate menyre sikur kan fituar nje lufte duke bertitur rrofte edi rama rrugeve te shqiperise.

Une jam i paanshem persa i perket krahev politike,besom apo jo ska rendesi,por kam deshire qe te fitoje rama kete rradhe per shume arsye,dhe nje nga me kryesoret eshte se po fitoi rama ne shqiperi do fitoj demokracia.Do te kemi nje dorezim ne menyre paqesore dhe te pakontestueshme te pushtetit ne shqiperi per here te dyte,gje qe e con shqiperine drejt nje demokracie te konsoliduar.

Dhe nuk me pelqen asppak intimidimi,arroganca dhe gangsterlliku qe jo vetem kte here por gjithmone kan ardhur nga PD-ja.

Mbreme ne TVKlan eshte thene tekstualisht NJEZERI nga te gjithe te ftuarit ne studio (te vetmen me te cilen rà dakort edhe Fatos Lubonja), qe, ne Shqiperi, NUK ka me frike per t'u prononcuar pas votimit: njerezit e thone preferencen e tyre.

Une i besoj sondazhit te Bobit dhe ZOGBY (qe fundja, nuk ishin aq te ndryshem). Une mendoj se ata nuk kane manipuluar (ndfota Bobi, duke shtuar nja 2-3%, por nuk eshte problem).

Problem eshte se sipas te gjitha gjasave, shqiptarët kane frike, pas 20 vitesh demokraci, ta thone voten e tyre, ne dalje nga kutite e votimit. Pra, ka rene ndjeshem (qofte dhe ne raport me 5-6 vite me pare) niveli i demokracise ne Shqiperi.

Per t'u shqetesuar !

Per te medituar...

 

(shenim: une nuk doja te besoja Edi Ramen mbreme, kur thosh se ne Shqiperi, ka ende frike per te thene ate qe ben, qe voton. Paska patur te drejte... )

 

 

Shkinas edhe une nuk e prisja kavajen me kete rezultat kur ma thane, tani tre qendrat e fundit te hapme ishin ne favor te ps... nese Klani me shkelzen maliqin mbreme kishin 10 mije votues ne shkalle vendi per te percaktu fitoret me 60 perqind te PD, sot jane nja 120 mije vetem ne Tirane qe i kalojne PS... Hem veshtire te kete kthesa, kur dihet qe qendrat e fundit ne tr hapen ato te qendres, ku ps ka fituar gjithmone thelle... sa per dijeni kqz e nxjerre ps 46 perqin ne tr, pd 39

 Krasta, 

A e mba mend se cthoshin drejtuesit e komunitetit mysliman ne Kavaje? PD-ja vje ketu vetem per mitingje. Varferia, gjendja afer zerros e sistemit mjeksor, po edhe mungesa e pentium 2-shave domosdo, kane bo te veten.

stalker, te te them dicka? dje kur po dilja nga puna, me thote roja te porta       ( tropojan) me tundi gishtin perpara fytyres dhe me tha - Edhe mendohu mire perpara se te votosh... voto per ne... se NEVE na duhet vota jote...

iu ktheva dhe i thash - cfar je ti mor zoteri, kryetar partie? ik ri dreq se nje cope roje je, imagjino te ishe ndonje gje me shume ti... 

E kupton tani ku jemi apo jo ?

 

Ne qoftese, gjithmone ne qoftese LSI eshte faktori i trete ne zgjedhje,dhe ashtu jane gjasat,e majta krijon qeverine,dhe pushteti shkon ne rrotacionin e duhur per ndryshim pozitiv!

 

 

 Stalker ishte problem..NUk dihet ende si dalin zgjedhjet, por zogbi nuk duhet te kishe nxjerre rezultate me 20 perqind te te anketuarve qe nuk pranojne te deklarohen dhe qe i ka nda barabar ne fund 10 per njerin 10 per tjetrin.. Megjithate te presim... Une i qendroj idese se nese ne kavaje del qofte edhe pd me diference te vogel atehere Ps ka siguruar fitoren...

Vertete shume i shpejte.

 

Ju lumte, po bejne nje pune te jashtezakonshme.

Pse nuk funksionon www.eca.al.

e kanë mbyllur të paudhët.

atyre që nuk u pëlqen transparenca.

 

funksionon, po siduket ka shume trafik

jemi akoma te 979qv, 41.03 vs 39.47 (ps vs. pd)...

Ne Kukes jane numru fiks 50% e kutive dhe koalicioni i pd-se ka 65% te votave. tirana per fat te keq nuk po shkon ne kete drejtim

Europa blu

Kuksi Blu

Shqipria Blu

Rrofshi ju, rrofte bluja, rrofte fitorja, zoti e bekofte popullin kuksian

 

Se cqenka nje profesor medemek tek Klani qe po thote se duhet te marrim gani bobin per baze jo rezultatet qe dalin nga votimet

A ka ndonjë që  spjegon edhe funksionimin e pjesës proporcionale të këtyre votimeve (përveç asaj maxhoritare që të gjithë e kuptojn&eumlsmiley?

 

O Ed nuk ka maxhoritar kesaj rradhe mer Italian ne Amerike smiley

Mos harroni qe eca. i Celibashit, kunatit te Fatmir Mehdiut, po nxirrte faktor PR, habi e madhe. dergoi ne fillim Kukesin si vlera absolute per PD e tashme Kukesi o eshte ne mes ose ka ngelur mbrapa me numerimin. Ajo ne fillim krijoi ilaritet, pastaj filloi ta "mblidhte doren". Tani fillon e pozicionohet sipas te dhenave zyrtare.

sipas eca-s, nga ata që zgjidhen deri tani në Tiranë, është dhe numri i 17: Spiropali.

Qoftë edhe si gocë Mjafti që i kena dhënë dru këtu tek Peshku, Ajo e merton të jetë në Parlament.

nuk votova unë , dhe si lashë as pijanecët e mi me votu se e kish pa mirë Spiropalesha shtatmëllitën  smiley

Po duroni o te babëzitur të numrohen se ka për të tërë, vota dhe pushtet smiley

Ju sikur po pillni bre.

Bile bile une do thoja, lejeni ene hecni anej ka shtatori kur të dahen mirë punët.

 

 Eca me duket se e mbylli ka ora 11... ose po bejne pushim ose i kane pushu

Bile bile une do thoja, lejeni ene hecni anej ka shtatori kur të dahen mirë punët.

 ??Pse ne Shtator di ndonje plan ti.

Nuk e hap dot kete faqe. C'ka ndodhur? Po ndonje gje zyrtare ka dale? BBC citon exit polls.  Ka dale ndonje parti te deklaroje fitore?

http://www2.eca.al/

mua me hapet. Perditesimi i fundit ne 12:33.

41.06  - PS

39.05 - PD

5.01 - LSI

1178/4753 qendra votimi

Pergezime ECA-s per punen e mire, por heren tjeter te jene nje cike me te kujdeshem me shpejtesine e hapjes se sitit se  na hoqen truriii...n.

Tipike shqiptare. Bejne 9 dhe pastaj pertojne te bejne 10.

mandatet deri tani

PD+ 70

PS+ 66

LSI   4

Tani u blloku edhe Peshku m'duket... s'paska njeri t'gjallë

Ndonji prej adminave t'na vërë ndonjë poezi tek letërsia... t'kemi me çer me u marrë të paktën smiley

Ed, ka 132 veta ne faqe ne kete cast por s'ka lajme fare smiley

po ca lajmesh, jena tu prit. i vime verdalle peshkut... . shifrat jane te ndryshme nga balkanweb.com dhe eca.al. po pak a shume te te njejtit drejtim, ps drejton shume ngushte...

132 veta?! WOW!!!

Hej, kush ma ka lepi...

C'kemi?!

e vertet si ia keni varur letersise ashtu... turp t'iu vije te turperoheni smiley

mire olsi, ja bejme sikur punojme sot deri sa te na dalin rezultatet

ca ben ti.

Gjes ere popell grinavec!

Si o sjellja e Sules? Cer arkivoli ka pregatit me perdor nese sdalin rezultatet si te eksit-polleve?

Po e Edit? 

U be si ndeshje pingpongu. Here i kuqi e here bluhi...

Kjo faqja e eca-se hapet aq ngadale, sa me duket se do humbas vullnetin per te jetuar. 

Si per dreq, sot me ka mbaruar dhe abonimi ne karten e digitalb-it, dhe shoh vetem klanin, oren dhe news 24, ma shpifi klani. Asnje nga kusherinjte s'po u pergjigjet mesazheve per te rinovuar abonimin.

Mbi te gjitha, sot ketu eshte nje vape e tmerrshme dhe ne metro e kisha hunden afer nje sqetulle te djersitur per nja 6 stacione...

Po me mbaron dhe bateria e laptop-it dhe kam harruar fishen ne shtepi.

 

Shendetin mendor, ujk, thuaj... se te tjerat shkuan e vane... Ruaj qetesine, vellacko! smiley

Ate te metrose ta besoj, te betohem...

Na shkruaj, kur te kthehesh ne shtepi, qe te karikosh lapin... smiley

 

ku te gjejne ty te gjitha te keqiat o ujk smiley

lezha

46 me 26 per pd, dmth 4-2 e nje i pavendosur fare. te shohim te vegjlit se ca bejne.

ndersa si vota duken mire. kemi shpresa pd me kriju qeverine, bilez do te thoja ka shprese shqiperia per temos bere zgjedhje te tjera mbas ca kohesh.

ps. une e postova nje poezi, po keni kohe ju adminat hidhnja nje sy se asht dicka "Ndryshe"

ketu ne lezhe eca funksionon per qejf. rezultati eshte

41 me 39 % per ps

68+1+1+1 =71 alenca

63+1+1 = 65 bashkimi

4 iliri

Llogarit e mija nxjerrin fitues kualicionin e Edvinit.

Ne 2005 ps+pbdnj+psd+etj=400.000 vota.

Lsi ne 2005 220.000 vota.

Pd+pr+pll+etj =600.000 vota.

ne 2009 kane votuar rreth 150.000 zgjedhes me shume.

Kualicionit te pd nuk i shtoj asnje vote, sepse % ne ato qarqe pro pd-s ka qene me e ulet se ne qarqet e tjera.

Lsi ka nje humbje mbi 50 % d.m.th 120.000 vota.

mbetja i takon koalicionit te Ps-s, qe jane 400.000+100.000 (te Lsi) +150.000 vota me shume se ne 2005 = 650.000

Ps 44%

Pd 42%.

Lsi8%

 

Lumidrin po dje sikur na thoshe te kunderten,mua me the qe si kisha bere mire llogarite.

 Alo, Tropoja... Tropoja... Ktu PPU....Tropoja...Tropojaaaa....

Sa ikeq që bëhesh edhe ti...

P.s: Mos më thuj qëdo fillosh tani edhe ti të dalësh me makinëdhe flamur që të festosh rrugëve të qytetit (apo të djegësh bukera smiley )

 nuk eshte se tropoja sdo me te fol.. ai po perpiqet me lidh kabllin e telefonit atje maj malit, ne mes te furtunes elektorale.. dergoni shpjet nje skuader ta zbresi nga shtylla..

- Dede, a m'degjon, Dede?

- Po, Zana, partia e lidhi kabllin.... smiley

na mbyten per zotin... gjithe naten na kane lene pa gjume...

Do i kete rene te fiket!

OSBE _ODHIR ne konference per shtyp : Votimet familjare shume te perhapura smiley

 Kane zot ato shpi, er ti!!!!

nj'ashtu pra! Vendos trau shpisë për delet.

Se më kujtove sytë e zgurdulluar të sekretares së fakultetit këtej, kur i pata dorëzu një çertifikatë familjare të perkthyeme: kryefamiljari - chef de famille.

Po juve ne Ameriqi si e përktheni?

The man in charge,

the bossman,

The corner stone,

The one and only,

Home party leader,

me duket edhe household lead..

Dhe ne ca raste shuuume te rralla, "head of household"

sjena tu fol per raste informale mer ti.. 

nje burre justifikohej perpara kamerave... nuk kam c'bej e kam marre analfabete gruan... smiley

 Persa i perket medias, do te doja tu theksoja se roli juaj nuk eshte te beheni tribune e politikes, por te informoni qytetaret. Te informoni jo si zedhenes por si gazetare profesioniste , duke patur parasysh kritikat smiley- kryetarja e delegacionit te parlamentit europian.

Uiii shume te rrepte keta!

Uhmm, po kto sikur duhet te shpallin rezultatet ne 5pm, me ligj, dmth per dy ore pak a shume nderkohe qe s'kan arrit tek kutia 2000....apo thuj ka ligj, ka dhe maliq hahahah

Eh, ligj... rrezik ligji thote qe duhen shpallur rezultat ne 5pm sot, po nuk thote se ca behet nqs nuk arrihet ky rezultat. Eshte ligj pa maliq...

P.S. Po behen 100 vjet nga Maliqi, dhe mbetet akoma nje nga observimet me te sakta te shqiptarise. Damn!

pd shkon 70+1+1 sipas eca

ndersa perqindjet vazhdojne te jene njelloj

Pyetje mbase injorante, sa kuti jane gjithsej?

Shume anti-intuitiv ky sistemi elektoral, shume e 10re.

Jo vetem anti-intuitiv por edhe me shume kopil-llik sepse favorizon vetem dy partite me te medha. E keqja me e madhe, sipas mendimit tim, eshte qe poplli voton jo per kandidatet por per partite. Pra supozohet qe kandidatet do jene thjesht kukulla qe bejne e thone cdo urdher qe u jep Partia e tyre. Vetem Haxhi Lleshi na mungon.

Dhe reklamat gjate ksaj fushate kishin vetem fotot e kryetareve te partise, sikur po behej naj votim per President te Amerikes.

Fitorja me e madhe do te jete ne se votat jane NUMERUAR Realisht. Dhe kjo do te thote qe PD me te vertete po arrin fitore Historike per Shqiperine. E Luhatur ne cdo zgjedhje midis 25-30 % , ajo e ka suportuar  me metoda jo demokratike si fitoren ashtu edhe humbjen .Me ULURIMA dhe PRESIONE ! Edhe kesaj radhe metodes se presionit nuk ju nda ...por sipas informimit tuaj ULURIMSAT u kthyen shpejt ne strofull. Une e vleresoj si  nje fitore te madhe per Shqiperine nese PD -ja e kalon pragun e 35% !!!!! Kjo do te thote me shume dinjitet per te , me shume logjike e arsye , me shume argumente , me shume pjestare te inteligjences dhe punes qe shprehin besim tek ajo . Me shume integritet dhe me shume qytetari . Mbi te gjitha kjo do te thote se ekuilibrat e domosdoshem ne nje vend Demokratik jane vendosur. Te tjerat hyjne tek tifozlliku qe eshte shume i arsyeshem por jo i semure si i Tropojes . Edhe njehere i uroj fitoren HISTORIKE Partise Demokratike qe do te thote kalimi i pragut 35% . Do ma kujtoni me vone se cfare kam dash te them !!!!!

ca thu or mec

pd do te qeverise dhe 4 vjet e vetme e ti akoma me perradha

po rama i shtrete qe duhet me i lane vendin tosit thuaj ti, pa per tjerat jane ne terezi

pra deri dhe Fatos Lubonja, thoshte mbreme ne TVKlan se "eshte mese e pa diskutueshme qe exit poll-et nuk kane gabuar".

Hehehe!

Fatos Lubonja para nja dy ditesh po thonte; Sondazhet jane pjese e manipulimit te dy partive me te medha! smiley

Medemek intelektual i sofistikuem, qe s'rrehet kollaj nga TV-ja dhe Media ne pergjithesi!

Pastaj e pyeti ky Fevziu: Kush fiton?

Thote Lubonja: Asnjeri! Keshtu thone edhe sondazhet! smiley

Dje, pasi hengri mut ne TV me "truisms" dhe "Samples from the Obvious Things Department"... tha: Une nuk kam votuar, dhe te shikoj nese do shkoj te votoj apo jo! smiley

YOU FRAUD!!!!!

Nje nga fitoret e qe permenda me siper do te jete shuarja e qirijve ...Lubonja dhe Fevzij  dhe te gjithe kategorite e ketij lloi si analiste e opinioniste te mbeshtetur ne edukaten e dyluftimit Bajloz e Gj.E Ali!. Ose do te duhet te rishohin vain e kandilit .

Hej nuk me hapet eca.al ,amon na thoni si jan % ne keto momente.

 Me perqindje, PS 40.9, PD 39.5. Me mandate koalicionesh, PD 72, PS 65, LSI 3. 

Nuk e kuptoj une kete,e majta ka nje % me te larte votash,por nje numer me ngushte mandatesh!

As une nuk e kuptoj...megjithate, mandatet varen gjithmone sesi copetohen perqindjet neper zona.

dakort perceptimi,por e majta ka fituar ne  qarqet me te populluara ne vend,Tirane,Fier,Vlore,dhe ka pas nje rritje te % ne veri.Nuk e kuptoj se si na del koalicioni i pd me me shume mandate.

Sapo te me hapet eca.al do filloj ti numeroj vete.

Teorikisht persa kohe qe PS ka me shume vota se PD i bie qe PS te kete me shume deputete se PD. Kjo nuk varet nga ndarja ne qarqe sepse nuk po flasim per deputete LSI plus PS por vetem per ata te PS-se. Mbase llogaria ne faqen e ECA s'eshte e sakte per mandatet.

Ou? S'po kuptoj gje une atehere. Shiko, votat mbildhen ne rang kombetar, apo per cdo qark? Tamam, tamam, si ndahen mandatet? 

Me ndihmo pak, Llukan. 

Mandadet ndahen brenda qarqeve bazuar mbi votat e koalicioneve, pastaj ndahen brenda koalicioneve bazuar mbi votat e seciles parti. Per shembull ne qarkun e Kukesit (mqns eshte me i lehti) tani per tani afersisht:

PD dhe aleatet afersisht 60%

PS 13% plus PSD 12% qe i jep Koalicionit PS afersisht 25%

Te tjera 5%

 

Fillimisht ndahen votat sipas koalicioneve ku Koalicioni i PD merr 3 deputete dhe Koalicioni i PS merr 1 deput. Votat e tjera (5%) digjen, dmth votat e LSI thjesht eleminohen.

Pastaj ndahen deputetet brenda koalicionit ku merr 3 PD-ja dhe 1 PS-ja.

Sistemi s'eshte aspak i lehte per tu kuptuar dhe sjell luhatshmeri ne nr. e votave qe nevojiten per nje deputet, keshtu psh ne Tirane LSI ka nevoje per afersisht 8-9.000 vota ndersa nje aleat i PD apo PS mund ta nxjerri nje deputet edhe me 4-5.000 vota.

 

 

Me nje fjale, perqindja kombetare e votave fare mire mund te mos reflektohet ne mandate. 

Po, vetem se eshte e veshtire ta parashikosh situaten paraprakisht per shkak te luhatjeve brenda koalicioneve. Dmth mund te perpiqesh te parashikosh mandadet mes koalicioneve, por jo brenda tyre.

Varet nga kandidatet, psh ne shkoder pd eshte kryesuese dhe ka 7 kandidate d.m.th te shtate dalin. Besoj se eshte keshtu.

As KQZ as ECA nuk pergjigjen, si duket trafik i madh ne site...a di njeri a ka ndonje deklarate te komisionit qendror te zgjedhjeve ne oren 5 me oren e Tiranes meqe eshte afati zyrtar i daljes se rezultateve?

Nje nga fitoret e qe permenda me siper do te jete shuarja e qirijve ...Lubonja dhe ...... 

 

Kur do kuptojne shqiptaret ca kane fituar nga leximi dite per dite i ana listeve tip Lubonja etj keto 18 vjet?! Qendrojne pak e mendohen.

Asnje gje nuk kane thene qe vendi te eci para, po qene aq mendimtar e koka te medha qe e mbajne veten, e ne duhet ti degjojme.

Ne shume vende kohet e krizave kane nxjerre mendimtar qe kane treguar rrugen e nje mori mundesish per te dale nga krizat, po te ne Lubonja & Co me teper gezohen e kenaqen nga gjithe problemet e vendit qe u jep mundesi atyre te kakarisin gjithe diten, e shfryjne inatet personale qe kane me vendin e njerezit e tije.

Vendi jo vetem ka nevoj per lider te rinje, po ka nevoj dhe per mendimtar e te rinj qe ti japin atij mundesi e rruge te eci para, e jo zhaba kenetash qe kane 18 vjet qe kakarisin ne keneten e trazicionit e asgje si kane dhene vendit.

Nje nga arsyet qe vendi eshte ne kete gjendje eshte se nuk ose ka shume pak intelektual qe japin nje pasqyre te vertet e reale te vendit dhe pastaj zgjidhje, ide, mundesi , rruge etk per ecje para.

Pra popullit jo vetem i imponohen pak mundesi, po dhe te beteja e mendimeve qe eshte e hapur , ska gje, vetem 18 shfryrje inatesh shqiptare me pushtetin e rradhes.

Shfaqja e ketyre horrave eshte shume shqetesuese dhe kjo perben nje rrezik serioz per te kompromentuar zgjedhjet ne Shqiperi.

Cerr, ndi ktu!

Kete e kam nga goja e personit vete! Ne Fier, keta te PD-se jane njerez qe kane filluar ti bejne presion familjeve te komisionereve te PS-se! Cdo t'ju bejme ne juve po fituam!

Festimet histerike gjate kohes qe kutite nuk kane mberritur akoma, dhe gjate kohes qe votat numerohen, jane vazhdim i presionit!

Behen me qellim qe kur te behen gjera brenda ne furgon apo ne qender numerimi, ai komisioneri jo-edhe-aq-trim, te thote "Vari leshte, ne paskemi humbur, s'ja vlen qe une te bej me katolik se papa! Nuk ja vlen te marr mbi shpine zemerimin e Bakes qe ma di ku e kam shtepine dhe ma di edhe ku e shpie vajzen ne shkolle! Plus, qe nje kunat, e kam ne pune ne Bashki! Varja, nuk do e rregulloje kete pune kjo shkelja qe po e le une pa u ankuar"!

Kupton tani?!!

 

ky eshte postim !

I MREKULLUESHEM !!!

 

rrofsh !

Llukan llogaria nuk o ashtu si thu ti. Mandatet jone tamon halli o se nqs diferenca midis dy partive o mo e vogel se perqindja qe duhet me bo i deputet, avantazhi bohet i pavlere.

A e di ate shprehjen : "Kur i bo gropen shokut Meta, bi bashke me shokun ne grope!"?

Ore une thashe qe nqs perqindjet jane te barabarta, atehere edhe mandadet duhet te jene te barabarta, SIDOMOS ne rang koalicioni. Kjo nuk po ndodh (cuditerisht).

Varet nga kandidatet, psh ne shkoder pd eshte kryesuese dhe ka 7 kandidate d.m.th te shtate dalin. Besoj se eshte keshtu.......

Jo jo sbesoj te jete keshtu se po qe e tille , po fitoi ps ne tirane atehere i bie qe Sala te shkoj per lesh,, Duhet te jete gabim ECA.AL.. Kush e di te na thote pls..

ne oren 5 nuk ka shanse te dali aktualisht eca eshte ne keto shifra

1469/4753 kuti

41.01% ps

39.04 % pd

69 mandate pd

1 pdi qe me pelqen

1 repubikanet

1 pll

= 72 mandate

64 mandate ps

1 greket

= 65 madate

3 mandate lsi

Tomsai.

Ke bere gabim llogarit per mandat qeverisje.

Pasi te dalin rezultati perfundimtar, koalicioni qe ka % me te larte krijon qeverin, por i duhet mbeshtetja e parlamentit.

Kjo eshte arsyeja qe kerkohet 71, numeri i deputeteve , se do thote te kesh shumicen pa nevojen e kerkimit te aleateve.

Per fat te mire nuk jam " bob", keshtu qe mos i beso llogarive te mija.

Sipas teje 150.000 vota i takojne te gjitha ps, jo, do thuash, ateher kaloja gjysmen pd-s dhe del rezultati kush eshte fitues.

Me thene te drejten jo se nuk kam qejf qe te fitoje Ps, sepse me Ruçin Gjinushin, Doklen e Braçen ( imagjinoje Braçen minister i jashtem) , jam krenar me ken Shqypetar.

Varet sa votues duhet mesatarisht per nje mandat nga qarku ne qark e aty luhen filmat. Nqs diferencat jane shume te medha ''ka probleme'' ( ne te veretete nuk ka se vete e kane ba ligjin), atehere mund te ndodh qe PS te kete me shume  votues ne shkalle vendi po kjo nuk do te thote se ka edhe shumicen e mandateve sepse ato jane nxjerre qark per qark.

 

 

Jo Mrroklle, mos ja fut kot tani. Sa here kena pas zgjedhje te dielen ne darke kone festu te dy palet duke ulerit me te modhe qe kone fitu ne menyre plebishitare. (Shqiperia blu ne 2007 apo e kuqe ne 2005-n).

Ksaj rradhe kishte vetem nje ndryshim te vogel, qe festoi vetem njona pale se te dy sondazhet e nxorren fituse. Mos harrojme qe moden e exit-poll na e boni peshqesh ndriçuesi i udhes sone, Veliaj, qe "ja doli" me sa duket te na lere syte e veshet rehat.

Sa per presionet mer daje, une nuk e di po deri m'sot n'dite te zgjedhjeve kom nigju vetem per komisionere te djathte te vrame nga lloj-lloj kriminelesh (Nehat shpk.) kshu qe s'ju tako me fol.

Nje ish-deputet i PS-se po i thoshte te bijes qe e ka m'Paris dje qe gjithçka kishte shkuar shume mire.

Ne faqen e top-channel 88% thone qe proçesi qe i qete.

Dhe qe t'i kthehem postes time te mesiperme se ti me nxorre pak nga tema, ai krimineli nuk ka thone qe horrat po bojne presion, por qe po festojne. Pra ky pjelle e ndyre e komunizmit, nuk duron dot qe ata qe ka shkelur me kembe sot te festojne.

E pra Mrroklle do apo s'do ai, njerzit do festojne pa i marre leje atij.

Shkinaks grekve t'i vijme onash, se nuk kone nji. Se ne kemi drejtues partiake shume te "mire". Cope dy i ke te sigurte ne listat e Sales, po ene na dy a tre do i kesh si perhere te listat e PS-se. Kshu qe i pesçe e kapin ata.

Thuj shyqyr qe kena ene nai çom ne listat e partive (si puna Cim Idrizit) qe te balancohet nje çike pak muhabeti.

Puuuuuuuuuuuuuuu Ksera he Kosta Barka deputete te djathte!!!

Me falni sa te vjell pak!

Nga rezultatet qe shoh, nje pyetje me vjen natyrshem: po Ilir Meta e dinte kete sistem llogaritje te mandateve? Apo po ben lojen e Berishes?

Si nuk e dinte? S'ju kujtohet greva e urise ne parlament?

Procesi i zgjedhjeve ne shqiperi, fal pervojes 18 vjecare, te dy partive, manipulohet ne cdo moment.

Psh ne 2005sen, ne Gjirokaster, kur u pa qe Genc Ruli humbi, prishen dy kuti te dy zonave ku fitonte PSja, vajten gjyq pas gjyqi, e kur u perseriten zgjedhjet ne kohen qe PDja ishte deklaruar fituse e Genci qe deklaruar minister, dihej dhe zona nuk do votone per nje tjeter.

Po ne fillim me ato dy kutite Genci do kishte humbur.

Pra nuk ka siguri.

 

Po ca bojn kto mer..pse kaq convoluted ky sistemi elektoral? Nga e paskan rrjep, apo e kemi bere ne menyre organike (biz speak: organike vs inorganike) smiley

Pergjigjia ime eshte matematikisht e sakte, kshu qe merr formulen e llogaritjes se mandateve dhe e shef qe psh. ne nje zone me 8 deputete, 43.5 me 35 nuk ndrysho asigjo nqs partia e trete ka more me pak se 8,75. Sepse 43.5/5=8.7 kurse 35/4=8.75. 8.75>8.4 kshu qe te dy fusin nga 4.

Pra ti mund te kesh 8.5% me shume vota po nuk merr asnje deputet me shume. Eshte hap gropa me eskavator or Shabë!

Nuk ta hedh poshte mer katunar i pashkollum smiley  , thjesht po them qe keto raste duhet te balancohen ne shkalle kombetare, dmth nqs ajo qe pershkruan ti ndodh ne Shkoder (ku PD ka me shume vota), i bie qe te ndodhi afersisht edhe ne Gjirokaster ku PS ka me shume. A merr vesh? smiley

Ne keto 18 vjet, sistemet a ligjet elektorale qe partite kane bere per te paracaktuar zgjedhjet , shume here kane punuar kundra tyre.

Prit kur te dali PSja a PDja prap pas gjedhjeve per nje ligj te ri elektoral, se ky qe kishim qe keshtu e ashtu.

Mundet qe e kam marre gabim kodin zgjedhor.

Llogarit duhet te jene te tilla.

Psh.qarku i Tiranes.

Votues 53%, pak a shume 240.000 votues.

240.000 : 32 =7.500.

 koalicioniPs 90.000 vota : 7500=12 deputet

koalicioniPd 75.000 vota:7500= 10 deputet

Lsi12.000 vota :75000 1 deputet teprica 4.500 vota.

Poli liris 7501 vota:7500=1 deputet teprica 1 vote

e me radhe

Shqiperia blu. Trendi eshte pozitiv per PD-ne. Sondazhet po konfirmohen nga momenti ne moment. Urime demokrateve dhe socialisteve.

 

 

P.S  Ne Gerdec eshte perpara PD-ja. Ja pra cdo te thote te luash me vdekjen e tjetrit.

M'gjes shefo. Ej, pse nuk ka dal me festu fitoren lideri jot mo? Ia kane lidh kepucet internacionalet me duket...

Lideri po e feston fitoren por nuk mund te dali zyrtarisht akoma. Ne PD ishin te gjithe te qeshur. Ka lezet shpirti kur fiton ne menyre te plote dhe te ndershme apo jo pmusaraj? smiley

 Po, ke te drejte. Sidomos kur fiton ndershmerisht pa u numeruar akoma votat. 

Tendenca po fillon te duket gradualisht. Ki durim dhe do ta shohesh qe kam te drejte.

Macos, si qeka "Bllu Allbenja" kur te dyja palet jane rrote me rrote, bile ne total PS-ja ka me shume vota?????!!!!!! Icik mo realist, po duket po t'maka ene icik adrenalina.

treni te siguroj qe jam shume realist. Te thashe duro deri ne darke dhe do ta shohesh qe rezultatet reale sdo luajne dhe aq shume nga ato te Ganiut.

Sa eshte rezultati tani?E di njeri?

Rezultati me mandate e kisha fjalen.

Kur jane numeruar 1 e treta e qendrave rezultati eshte 72 me 68 per koalicionin e PD

 "P.S  Ne Gerdec eshte perpara PD-ja. Ja pra cdo te thote te luash me vdekjen e tjetrit."

ah mer popell..pul e rrjepme..

Po keto te huaj ca duan mer burre? Na cane trapin ( na falni per shprehjen ) akoma nuk u arriten Standartet thone. AJo fytyra shemtuar.

 

Ca duan keto mer, zgjedhje si ne Danimarke?????

 

 

Ka shume tension thane. Cdo gje ne rregull.Pak tensio ka normal, se edhe rezultatet jane po aty aty, nuk eshte qe po fiton ndonje me 100 deputet.Kjo dihej qe ne fillim,qe do kete rezultat  koke me koke.

 

Per mendimin tim surpriza per negativitet eshte LSI , ka mundesi qe del vetem me 4 deputet rasti me i mire. Me mire te mos kishte dalur Iliri Meta nga ajo greva, te kishte vdek si hero ,sesa te rroje tani si pa vlere smiley

Ne Gerdec eshte perpara PD-ja

 

Kur e kalon nje skandal, ndonje here kthet efekti ne te kundert, te ve tritolin ai kreu i PDse, sic ka thene dikur ne parlament.

Psh , nje komisioner i opozites ne nje fshat a zone jashte qytetit, kur ata te qeverise hedhin gjithe votat e ngeluara per ta, ca do hapi goje ai i opozites, te vem tritolin ne.



Po nuk balancohet nqs PD ne ca qarqe si Shkodra, Kuksi, Dibra e Lezha ka epersi te modhe, kurse PS ka epersi ne me shume qarqe po me diference me te vogel.

 

Kuksi, Dibra dhe Lezha, se bashku, kane 17 mandate. Loja luhet ne vend tjeter komplet. 

"P.S  Ne Gerdec eshte perpara PD-ja. Ja pra cdo te thote te luash me vdekjen e tjetrit."

Nese eshte e vertete, atehere i meritojne edhe nja 3 Gerdece te tjere. Megjithese s'cuditem shume jo, kur poplli ka zgjedh edhe Fatmir Me(h)diun, pse jo? Ajo shprehja "poplli e meriton qeverine qe ka" qenka mese e vertete. E kane thene te tjere para meje, dhe disa politikane e kane kuptuar shume mire dhe e zbatojne me perpikmeri "ketij poplli duhet t'ja q... nenen qe te te thone baba."

Me votu berishen, c'ka edhe hahet. Po te merrte vota PR dhe Mediu te hynte prape ne parlament, kjo eshte lemeri. Llum mer, llum jena, nuk rrojme dot pa te keqen.

Mediu ne fakt eshte kritik edhe per vete Berishen, se per aq po luhet, per 1-2 deputete. 

Personalisht une sdo te doja te shihja 3 fytyra ne parlament. Veliaj, Mediu dhe Fidelin.

Fideli  100% eshte sigura.

Mediu 70%  mendoj qe do jete.

Veliaj 20%  medoj qe do jete.

ec mo

këtej nga ne ping-pongut i thonë tenis tavoline.

Sa për rezultatet nuk e di por, deri para pak minutave isha parë konferencën për shtyp të OSBE-së, NATO-s dhe KE-së nga Hotel Tirana në TVSH.

Një herë thoshin se kemi bërë përparime.

Herën tjetër se nuk kemi bërë përparime.

Pyetjes së një gazetari se : A i kemi arritur standartet për në BE thoshin se nuk varet nga ne. Pra varet nga Brukseli.

Me një fjalë: merreni me lëng se mishi mbaroi...

Po ajo turishtremta a e di se sa kontestime ka pas zgjdhejve ne Froncet?

Tamon na çane trapin tu na tregu si delen e zeze. Po folsha me nje shok dje ene po m'thote : "Bo me pa se çar bohet ne parlamentin rumun (vend i BE-se pra gja) per te mos thone ne ate serb apo IRJMist, ti merr e i jep dekorate ktyne tonve." "Ne s'po dalim i here t'paret m'futboll pse po dilkena ne krim te organizuar apo sherr politik!" (kjo per batute sigurisht)

Nuk kena pse me i mush menien vetes qe jena mo te zotet se te tjeret per zullume, se ene kur ja bojme vetes si ne 97-n, na "ndihmojne" me te gjitha mundesite fqinjet tane.

Mos fajesoni popullin per Mediun.

Si pasoje e partive te medha qe percaktojne lojen,e qe kane zhveshur cdo gje, e jane bere personale dhe e grupeve te miqve te drejtusve, me ke ke lidhje me ate voton,KETO JANE ZGJEDHJET NE SHQIPERI, pa pasur asgje kosiderat per program, ideologji a moral.

 

 

O Penaro se nuk e di pse nuk kthej dot xhevap te postat e robve.

Po ketu do dahet muhabeti per 1-2 deputete kshu qe nqs ato 17 dahen 12 me 5, diferenca o e modhe dhe shume e veshtire per tu rikuperu me ket sistem elektoral.

Ora 10.24 (lokale )

Me falni se ndoshta jam i paazhornuar me Ligjin zgjedhor, por s'po kuptoj....

Si ka mundesi qe te kete keto disproporcione: ????

Bashkimi per ndryshim (PS etj.) = 46.2 %   --------- 65 vende

Aleanca per ndryshim(PD etj.) = 46.14 %.  ----------72 vende

Mos po luftojme kush ka me pak zgjedhes, per te patur me shume deputete !!!!???

 

Mendoj , duhet pritur mbarimi i procesit, se tani asgje nuk eshte e qarte. Po duket qe ka mundesi qe nje parti te mari me shume vota dhe me pak deputet, nga ligji qe kemi.

Keta nderkombetaret jane bere qesharak.

Madie vet ideja, se kur zgjedh populli ne nje vend e standartet e demokracise, do ti aprovoj nje i huaj, eshte ironike e ka shtremberuar gjithe proceset ne keto 18 vjet.

Ca qe per te bere manipulim keto 18 vjet eshte bere, e te huajt asgje skane ndaluar, vetem kane shtremberuar procesin, qe duket sikur zgjedhjet jane per ata e jo pergjegjesia jone.

Uroj qe dy partite kryesore te krijojne nje sistem qe ato vet te bien dakort e heqin keta ''nderkombetar'', se atehere mund te thuash me plot goje kemi haritur standarte.

Sistem idiot: deri tani ne Tirane, PR ka 1.44% te votave, dhe Mediut i bie te behet deputet. LSi me 4% merr lesh. 

Ene nji preçizion Ganiu ka thone 60 per PS. 55 ka thone Velo-poll, Zogby, qe kish lone 12 te diskutushem.

Nejse se kot rrafim uj ne tavon noshti se ene ai 76 ishte shume i frikshem. Hajd ta majshe Salen masnej.

Rendesi ka qe Xhuveli, Ndoka, Milo etj na lane shendene perfundimisht.

Ishallah po e ha ene Gjinushi!

Hajd ta majshe Salen masnej.

Pikerisht. Vec kur t'a shpallte veten mbret.

Sipas informacioneve te mia PD mer 73 deputete.

Sipas informacioneve te mia rezultati eshte rrote me rrote dhe loja behet per komisioneret, jo per votat. I pritshem ky fakti, pavarsisht nga ndihmesa e cuditeshme qe i dha PD-se Zogby mbreme. Megjithate, nga sa degjoj, ata te PS-se po vazhdojne te mbahen akoma smiley

o LI sa ka shkuar cmimi i nje komisioneri? smiley

 

Ja e shikon keto te Ps harxhuan leket kot duke blere komunaret e LSI .

 

Tani duhet leku smiley

Ore , c'po ndodhe me ne ?

 Kemi tre dite s'po bejme dy leke pune. Te gjithe te fiksuar sikur cfare do behet !!!

Sistemi zgjedhor eshte nje skandal.

Eshte e vertete qe partite e vogla ishin bere si parazite ne kurrize te partive te medha dhe te popullit, por ne kete menyre eshte e pamundur qe nje grupnjerezish te prezantohen ne kuvend.

Te kandidosh per pd apo per ps dihet fare mire qe ose ke shume leke ose je shok e mik me Birishen e Ramin.

Demokraci e dobet ajo shqiptarja, keshtu eshte kur politiken e re e ben me mbeturina te vjetra.

Kete sitem zgjedhor e kane shume vende.Edhe ne SHBA apo Angli 2 parti jane.Me mire dy parti se sa te ushqejme parazitet e partickave te vogla.

Cfare humbje ka Shqiperia me kete rast.Cfare sollen ata qe ne po e humbim?Asgje vec mbeten duke u majmur me taksat tona.

Ajo parti qe ka suportues ka edhe prezantim si psh LSI.Perse na duhen PSD,PDS,PLL,PBDNJ,PAA etj etj?

Urime qe bete kete sistem zgjedhor ku partite marrin ate qe i takon.

Dmth ti thua qe ne ShBA (qe po e merr si shembull), kur jane votimet per kongres, njerezit votojne per partine (ne thes) dhe jo per kandidatet? Cudi. Atehere pse u cane kandidatet duke bere fushate e duke mbledh ndihma financiare? jo per gje po ka zona ku konkurojne edhe dy kandidate nga e njejta parti (p.sh. dy kandidate republikane).

- une dhe ti humbasim te drejten per tu kthyer nje dite ne shqiperi dhe te zgjidhemi nga grupi yne i interesit

- shume njerez tashme nuk kane me nje force politike qe ti prezantoje ne parlament

edhe une jam kunder paraziteve, por me kete sistem eshte e pamundur te futesh ne parlament nese sje marre me droge apo ndonje pisdhik tjeter qe te blesh vendin nga saliu apo ramua

Sistemi eshte nje pisllik masiv!

I vetmi qe me duket i pranueshem mua eshte mazhoritar me dy raunde per 100 deputete dhe ndarje e 40 sipas perqindjeve te raundit te pare. Kshu edhe Dushku evitohet edhe partite me 3% marrin nje deputet.

Kjo i jep mundesine partive te reja qe te çajne me program e jo me prostitucion.

eca.al - me duket se i ka gabim ato llogaritjet. Sepse PS vs PD mund te kene te njejtin raport ne dy qarqe (q1 - PS 45.x % vs PD 34.x% dhe q2 - PD 45.x % vs PS 34.x%) por raporti i mandateve eshte ndryshe. Ne te gjitha keto qarqe psh LSI eshte nr. i 3-te ne vota...

Per mua, i vetmi rezultat i qarte i kesaj vote eshte qe ligji elektoral duhet hedhur poshte dhe ne vend te saj duhet vene nje sistem i thjeshte ku votohet per kandidatin

Se cfare parimi eshte ndjekur me kete ligj se merr vesh as dreqi

 Shume dakort me eltonkola

 

Sistemi i ri ka ulur nervat, por eshte nje deformim i rende i demokracise. Per te qene deputet duhet te jesh shume po shuuuume i afert me Berishen ose Ramen. 

 

Dhe sistemi i ri po e godet perseri te majten, si ne 2005. Po te marrim Tiranen e majta duhet te ishte 17-15 min. Po vune prag te larte per te djegur LSI dhe ata megjithese me 4.4% nuk marrin asnje deputet dhe numrat e tyre ndahen mes te medhajave. Me nje prag me te ulet e majta do dilte prap perpara, po edhe Rama kishte vene inatin perpara per ta eleminuar me cdo kusht Meten dhe sot po ndjen pasojat. Meta megjithese me veshtiresi, prap rezistoi edhe kete here dhe per te dytat zgjedhje rrjesht po i kushton zgjedhjet te majtes (po jo detyrimisht si fajtore; ajo varet nga pozicioni i kujtdo). 

Ndoshta Lizander!

Por eshte i vetemi ku nuk ben manipulim votash.

Dmth ne sistemin e kaluar ka pasur raste qe deputetet jane zgjedhur me nje grusht votash,tani edhe sikur 1000 te hedhesh nuk e ngre shume partine.

Po ka akoma paradokse, si psh. LSI-ja ne Tirane merr 4% dhe s'ka deputet, ndersa PR merr 1.4% dhe i bika te marre deputet. Ca i thua ti kesaj?

P.S. Nuk ka sistem qe i numeron votat ne menyre perfekte. Po ama ca cudira si kjo me siper nuk kane bythe te rrijne.

Po mer Solidarnosc, i kone ata nga dy parti po nuk te ngrin njeri po u shprehe kunder kryetarit te partise.

Te ne partite jane si firma private, ne nje shoqeri pa asnje mbrojtje sociale. Te "heq nga puna" tjetri per i llaf goje!

Ke te drejte por edhe ata nuk jane emencipuar ne nje dite.Cdo gje do kohen e saj.

Lizander. Milo sigura OUT.

Ndoka ka mundesi fut kemben ne SHkoder , se nuk dihet.

Xhuveli OUT

GJinushi nuk e di ku e ka hudh, ca qarku, po nga jugu ma merr mendja.

 

E po Solo, nuk do ecim gjithe me menien se do ngelena "milet mistrec". Do rritemi ene ne mo se perndryshe do bohena per turp.

Do ishte shume interesant te kishim nje harte te qendrave te votimit me indikator te atyre qe jane numeruar ne krahasim me ato qe nuk jane numeruar akoma....deri tani jane numeruar pak a shume nje e treta e qendrave te votimit, por po te kishim nje liste mund te benim spekulime me inteligjente per rezultatin, se psh nuk dihet se keto qendra te numeruara ne pergjithesi anojne nga e majta apo nga e djathta. Ne nivel qarku eshte me e veshtire, pasi edhe brenda qarkut ka ndryshime ne varesi te zones.

Eh sikur te kishim ca qereste....nqs ka ndonje deklarate te KQZ tani ne oren 5 n'a thoni, ju lutem...

Kristida hidh nje sy ketu

Rezultatet ne oren 16.30:

PARTITË NË RANG KOMBËTAR
PD- 39.36% -  69 mandate
PS- 41.27% -  64 mandate
LSI- 4.87% -  3 mandate
PBDNJ - 1 mandat
PR-     1 mandat
PDI-    1 mandat

KOALICIONET NË RANG KOMBËTAR
Aleanca për ndryshim (PD) – 46.02% - 72 mandate
Bashkimi për ndryshim (PS) – 46.34% - 65 mandate
Aleanca socialiste për integrim (LSI) -5.52 % - 3 mandate
 

Nuk po e kuptoj fare kete sistem. PS eshte ne avantazh, por ka me pak mandate se PD. A nuk votohej per partine? Si behen llogaritjet e PR merr nje mandat e LSI jo ne Tirane?

rezultati i sakte po te mungon nje i pr.

pr ka dy nje ne berat e nje ne tirane

Shpresoj qe zgjedhjet e ardhshme te behen me nje sistem elektronik, dreci e mori jemi apo nuk jemi ne moshen e internetit?

po jo mer burre, car SHBA me kete sistem. Ne SHBA eshte i thjeshte sistemi: per nje zone elektorale, ne dac kongresi apo senati, secila parti mund te vere nje kandidat ne fleten e votimit. Perpara kesaj, secila parti ben zgjedhje brenda-per-brenda per te zgjedhur se cili kandidat do e perfaqesoje ne zgjedhjet publike.

Po per qe nje parti te marre fonde nga shteti duhet te marre 5%.

Sistemi eshte nje pisllik masiv!

I vetmi qe me duket i pranueshem mua eshte mazhoritar me dy raunde per 100 deputete dhe ndarje e 40 sipas perqindjeve te raundit te pare. Kshu edhe Dushku evitohet edhe partite me 3% marrin nje deputet.

Kjo i jep mundesine partive te reja qe te çajne me program e jo me prostitucion.

jam dakort qe humb vlera e demokracise nga eleminimi i 2-3 partive me nga 1 deputet po si i bohet qe kto morin nga buxheti i shtetit si financim po aq sa dhe partite e mdhoja? pranej mendoj qe, nqse nuk e ndryshojn ligjin (fjala vjen, nqse nuk kapin nji % te caktume, t'i kthejne paret), eshte me mire kshu si esht/

Masanej, ket 40 vendshin per me ja lone proporcionalit e caktove a-priori apo ka naj baze llogjike

 

Per ata qe jane te pa qarte per sitemin!!

1. Zona Zgjedhore përputhet me territorin e qarkut dhe shërben si njësi zgjedhore për zgjedhjen e një numri të caktuar mandatesh sipas rregullave të përcaktuara në këtë Kod.

2 Kufijtë administrativë të qarqeve vendosen me ligjin për ndarjen administrative territoriale të Republikës.

Neni 75


Kriteret dhe procedura për caktimin e numërit të mandateve

1. Numri i mandateve per secilen zone zgjedhore percaktohet ne raport me numrin e shtetasve se seciles zone zgjedhore. Cdo mandat perfaqëson nje numer afersisht te njejte shtetasish.

2. Numri total i shtetasve sipas regjistrit kombëtar të gjëndjes civile pjestohet me numërin 140 të mandateve të Kuvendit, duke përcaktuar numrin mesatar të shtetasve që i takojnë cdo mandati të kuvendit.

3. Numri i mandateve për cdo zonë zgjedhore përcaktohet duke pjestuar numrin e shtetasve me vëndbanim në zonën zgjedhore, me numrin mesatar sipas pikës 2 të këtij neni.

4. Cdo zone zgjedhore i caktohet fillimisht nje numer mandatesh i barabarte me numrin e plote te perftuar nga pjestimi sipas pikes 3 te ketij neni.

5. Ne rast se ne perfundim te veprimit te kryer sipas pikes 4 te ketij neni, nje apo me shume mandate mbeten pa u shperndare, ato mandate u shperndahen zonave mbi bazen e presjes dhjetore me te madhe te perftuar nga pjestimi sipas pikes 3 te ketij neni.

Shperndarja e mandateve te mbetura kryhet ne rend zbrites, duke filluar nga zona me presjen dhjetore me te madhe.

6. Ne rast se edhe pas zbatimit te pikës 5 të këtij neni presja dhjetore e dy apo më shumë zonave eshte i njejte, mandati i fundit i caktohet asaj zone qe pas përllogaritjes sipas pikës 3, ka numërin më të madh të mbetur të shtetasve që nuk kanë prodhuar mandat të plotë.

7. Në rast se dy apo më shumë zona zgjedhore edhe pas zbatimit të pikës 6 të këtij neni kanë numër të njëjtë shtetasish të cilët nuk kanë prodhuar mandat të plotë, mandatet ndahen me short nga KQZ-së. Hedhja e shortit bëhet kurdoherë publike dhe në prani të subjekteve që kanë përfaqësues të përhershëm në KQZ.

 

P.s. Cdo vote do pjestohet edhe asnje nuk humbet! Por numri nuk mund te dale deri sa te jene numuruar te gjitha votat.

 

 

Zona zgjedhore

 

PJESA V

ZONA ZGJEDHORE DHE NUMRI I MANDATEVE PËR CDO ZONË

Neni 74

po s'eshte vetem aty puna mer, tek fondet...puna eshte, cfar lesh sistemi votimi eshte ky qe nuk i akordon votat kandidateve por partive, dhe qe gjithashtu u merr votat partive dhe ua shperndan te tjereve....

Me propozim nga poshte, dhe me miratim nga larte, ja ku e keni parlamentin e ri!! Do pupulli, ben Partia!!

Tani më është mbushur mendja që të huajt kanë të drejtë kur thonë se zgjedhjet ishin të qeta por pa standarte.

1) Si është e mundur që TVSH nuk paraqiti deri tani asnjë tabelë ku tregon rezultatet e zgjedhjeve?

2) Deri kur do dëgjojmë dërdëllitjet boshe të këtyre palo-gazetarësh? 

Si është e mundur që KQZ-ja nuk paraqiti asnjë tabelë ku tregon rezultatin e zgjedhjeve në vazhdimësi?

Deri kur do dëgjojmë dërdëllitjet boshe të këtyre palo-zëdhënësve? 

Ku janë standartet?

Një tabelë, foto ose pamje filmike flet më shumë se 1 mijë fjalë.

Palo zgjedhje... pis milet....

A pati ndonje deklarate zyrtare ne oren 5? Si p.sh.kur mund te priten rezultate perfundimtare?

sigurisht qe eshte edhe te fondet, mgjse un kuptoj qe edhe perfaqsimi real i votusve duhet pa. Por, edhe kjo puna e fondeve eshte kontradikte m'vete qe duhet me u zgjidh dhe ky sistem i padrejt i jep njifare zgjidhjeje permes nji padrejtsie tjeter

Bredharako, kshu ka qene o burre. 100 me mazhoritar, 40 me proporcional, po ngaqe u fut Gjinushi ne hartimin e ligjit, jau boni menien çorap me formula matematike e na polli Dushkun.

Une vetem e pershtata qe mos kete mo mundesi Dushku, se po pati raund te dyte partive te mdhoja nuk i plas mo nese PSD apo PR vejne kandidat te tyre se eliminohen ne raundin e pare.

Kjo le te hapme edhe mundesine e kandidimeve individuale. Ka plot njerez qe ne zona te caktume gezojne goxha respekt e njerzit do i votonin me qejf, po ata nuk kane asnej shanc te rang qarku, po nuk u prostituan me PS-ne apo PD-ne.

 

Kjo le te hapme edhe mundesine e kandidimeve individuale. Ka plot njerez qe ne zona te caktume gezojne goxha respekt e njerzit do i votonin me qejf, po ata nuk kane asnej shanc te rang qarku, po nuk u prostituan me PS-ne apo PD-ne.

Eh sikur te kishim ca qereste...

Shikoni Artan Hoxhen ne Tv Klan. Ka nje logjike perfekte.

Ora 17.20

PARTITË NË RANG KOMBËTAR

PD- 39.48% -  69 mandate
PS- 41.25% -  64 mandate
LSI- 4.85% -  3 mandate
PBDNJ - 1 mandat
PR-     1 mandat
PDI-    1 mandat

KOALICIONET NË RANG KOMBËTAR
Aleanca për ndryshim (PD) – 46.1% - 72 mandate
Bashkimi për ndryshim (PS) – 46.28% - 65 mandate
Aleanca socialiste për integrim (LSI) -5.5 % - 3 mandate
 

 

Ora 17.26

koalicioni PD 70

koalicioni Ps 67

LSI 3

Peshkaqeno, TVSH-ja kishte per te dale me vrap me dhone shifrat, perderisa po fito PD-ja, po me sa duket ja kane mbledh nderkombetaret.

Kurse KQZ nuk ka si del me dhone shifra pa maru numrimi se do qe skandal.

Une nuk e di nga i nxjerr shifrat EC-e-jA e kunotit te Mehdiut.

Po ene ata ja fusin i çike kot se psh, me 4% LSI do e ksihte te sigurte deputetin ne Tirone, se qe te digjej duhej qe te dy partite e medhoja te kishin more secila mbi 64% (4*16 qe o gjysma e 32).

 

Lisander LSI ska deputet ne TR sepse ska kaluar pragu elektoral prej 5 % per kualicionet. Mesa kuptova une, duhet te kalosh pragun 5 % si kualicion,qe te llogariten pastaj nje deputet mbi 3% .

 Po ne rast barazimi, ca behet? Kohe shtese? Penallti?

direkt karton i kuq, grusht shqelm tyc, nderhyjn nderkombetaret

me shume mundesi do behet ndonje pazar

nese PS eshte me shume ne perqindje ne rang kombetar dhe me deputete jane 70-70 atehere do dale ndonje nga PDI apo ku e di une qe do kaloje me te majten (si Dule ne 2005) dhe do e beje qeverine e majta

atehere , do blej PS - ja Paulin Sterkajn...

E ka bo surratin pacavurre, mund te ndryshoje parti cdo dite ...

Ka akoma shume vota per te numeruar per te thene se kush fiton (dmth kuptohet qe fiton pd-ja se e ka thene xhaxhi bobi, nderkohe ps mund te enderroje akoma)

Me keto ritme nga e merkura dalin rezultatet,,, ky shkrim do thyej rekordin e komenteve te peshku...

hajt mo, vari teneqen, shifna neser. vajti ora drekes tashti + puna qe po nxefet. Te shofim ca ka sot ai soup nazi smileysmiley (per ato qe shofin seinfeld)

soup nazi, haha. No sup forr ju tudej. Shif mos i gjesh receten.

E me e, u kuptu qe mrome ajo, po pastaj u bo prape e pakuptushme n'sabah! smiley

Ku o' Sala i' here?

Si ka munci qe Sala nuk eshte duke kcy te sheshi me Mond Mutin? (E ma men njeri Mond Mutin ke mitingjet e PD-se?)

Penaro, nuk ka barazim se goli n'fushe kundershtare eshte nje gol e gjysem!

 

 Penaro, nuk ka barazim se goli n'fushe kundershtare eshte nje gol e gjysem!

S'ka gol ne fushe kundershtare, jo. Po mori PD-ja 70, LSI 3 dhe PS 67, sikur komplikohet ceshtja. Ose do i jargavitet PD-ja Lir Metes, ose do rrime rehat pa qeveri per nja 2-3 muaj derisa ti fuse nje veto Presidenciale zoti Bamir. 

Ku jon Tropojani me maxokun, apo i lo nofta mndroq mrom.smiley

Eshte akoma shpejt o Skerdi!

Mos u bej garip se vetem 36% e votave jane numuruar dhe PS eshte akoma prapa.Duro deri ne fund dhe mos nderro emrin pastaj kur PD te marre 73 deputete!

Eshta akoma shpejt ...

Ate e di or mik,na zuri gjuha lesh mbrem qe tju binsinim qe te mos gerthisnit kot neper rruge.smiley

Sa per emrin pa merak, po fitove do tju pergezoj.smiley

Po G99 asnje prononcim per shtyp?? Dmth perveç atij qe doli dhe tha qe falenderonte rinine qe shkoi ne votim!

Pergjigja per ate me siper po qe se dalin barazim.

LSI shkrihet pas ketyre zgjedhjeve. Ilir Meta shkon ne profesionin e tij ,uppsssssssss ai ska profesion se qe 21 vjec ka qene deputet hmmmmmmm njs merr nje shkolle tek UFO edhe behet Dentist. smiley

 

Sala blen deputetin e Durrsit te LSI , Lefter Koken.Bisnesmen tjetri, edhe e hane. ka mundesi te behet minister i Bujqesise smiley

 

Keshtu qe ska Penallti smiley

Behen zgjedhjet ne vendet europiane, te nesermen ne mengjes merret vesh kush fiton. Te neve do nje jave... pike e zeze.

Nese kjo qe enderron Solidarnosc  behet realitet , dmth :  

PD- 39.48% -  69 mandate
PS- 41.25% -  64 mandate
 

pa hezitim mund te themi:

 

 

Sistemi elektoral -bizantin dhe me klecka

Dhe ketij horrori i shtohen edhe garniturat e neveritura:

Nderkombetaret-as te q..., as te leshojne;

Media -sherbetore besnike te partise

Gazetaret- langaraqe dhe sahanlepires

Sondazhet-qesharake dhe fall me filxhan kafeje

Sovrani - turme e pastrukturuar ne nje komb me dinjitet!!

 

Prit , Spiritus.

Akoma nuk dihet . S'kemi vajtur te mesi i rruges akoma. Eshte e vertete qe sistemi le shume fare per te deshiruar.

Po ashtu dhe ndarja gjeografike e zonave : 

  •  Tirana bashke me Kavajen ???!!! - ) .
  • Lezha me shume deputete se Gjirokastra -  kur kane pothuaj te njejtin numer zgjedhesish. PSE ?
  • Etj., Etj.

Megjithate , durim.

Ora 18.20

PARTITË NË RANG KOMBËTAR

PD- 39.46% -  69 mandate
PS- 41.21% -  65 mandate
LSI- 4.89% -  3 mandate
PBDNJ - 1 mandat
PR-     1 mandat
PDI-    1 mandat

KOALICIONET NË RANG KOMBËTAR
Aleanca për ndryshim (PD) – 46.3% - 71 mandate
Bashkimi për ndryshim (PS) – 46.05% - 66 mandate
Aleanca socialiste për integrim (LSI) -5.55 % - 3 mandate
 

Mor djem akoma me llogari ju?! Une kam gjithe diten qe festoj fitoren e PD-se dhe me vjen per te qeshur sa here shoh disa peshkatare qe i mbushin mendjen vetes qe PS po fiton. Kam qe mbreme qe ju thashe mor cuna qe PD fiton bindshem dhe ja ku po vertetohet nga casti ne cast ajo qe thashe.

 

Te fala mi beni Edit.

te te shifte Tropoja ketu do ti vinte turp; Ai me shampanje ne dur ti me tastiere.. te pakten noi flamur..

chene une kam qe mbreme qe festoj dhe u lodha. Sapo te mbarojne zgjedhjet ti pervishemi punes me gjithe forcat qe Shqiperia te eci me ritmet qe ka ecur keto 4 vjet. Rama le te mbjelli dhe nja 2 peme keto 2 vjet qe i ngelen dhe te shkoje andej nga ka ardhur.

 te shkoje andej nga ka ardhur

Hajde de, te kishte ardh nga ndonje fshat i mcefur, po ai i shkreti ka ardh nga mesi i tiranes. Aty e ka venin, mu ne mes te tiranes. 

Spo kupton as te foluren ne menyre figurative me duket. Ske faj, zgjedhjet bejne te veten smiley

 Une akoma nuk arrij te kuptoj se si Rama mund te mendonte se sistemi i "ri" do ta ndihmonte bindshem?

Smeret vesh mo se kush eshte vjerra, nusja apo mullixhiu.. 

Si ta kuptosh mer chene? Piktor i marre me çarape portokalli.

Ai osht per t'u zon me damote. Ne rang vendi PS+LSI kane 52% e ne fakt kon deri tani 68 deputete. Te keqen e Sules sa i qut osht.

Dhe te mendosh qe kodi u bo mbas Gerdecit kur Sula ishte me i katshem se kurre per te bo leshime

Tironso, me ty jom. Rama tregoi driteshkurtesi dhe doktori megjithmen ja ka fut paq. S'ke ci bo. Mire qe po iken per lesh, po rrezik na vjen Nano prape ne skene. Imagjino te kesh prape Nano-berisha ne skene? Drejt asaj po shkojme!!!! Vari tr.

Mu po me vjen me qajt. Ramen s'e du hic, po pata i shprese qe do t'u bote bashke me Meten qe te mos vinte meNano te pakten. Ky e lliu krejt.

Kot s'thote poplli mer, mos i ban gropen shokut se vjen Nano pastaj smiley 

Edhe mu mer plak, s'ma ni shum per Ramen jo, po desha tu zhdukte kjo fara Berisha-Nano e t'fillojshim nga fillimi, po s'paska qene kismet. Paska qene kismeti Nanos, po kot s'thone "Pac fatn e kurves".

Te vjen me qajt?! Boh.

osht shprehje mer, se une sot jom ma i gzum se kurre!!! Megjithate me duket jo e drejte qe te fitoje prap Sula sidomos duke dit se mbas 3 vjetesh do kete gjithe shtetin ne dore. Kjo osht e frikshme!!!!

Thashe mos po qaje me verte. Mos u frikso nga Sula se pervec infrastuktures e energjitikes e hyrjes ne BE sdo kesh taksirate te tjera. E kunderta do ishte problem.

isitemi-zgjedhor-sipas-kodit-te-ri&catid=1:analize&Itemid=6">Njefare shpjegimi per "sistemin". Me dhemb koka duke e lexuar, te duhet doktorature ne Matematike t'a zberthesh!

Chene, sa deputete prej 140 do merrte Rama me 41%?

po ta bosh llogarine, e kupto qe sistemi e ka ndihmu

Gabohem apo nderkombetaret thane se edhe kete here zgjedhjet nuk ishin sipas standarteve?

olsib, problem sipas nderkombetareve ishin votimi familjar, mungesa e bojes, hapja me vonese e qendrave te votimit, por gjithashtu sipas tyre, ka permiresime te dukshme.

Br3dharako, sipas ECA-s:

 

Alenaca e ndryshimit:       46,26%

Bashkimi per ndryshim:    46,11%

LSI+:                                 5,49%

Poli i Lirise:                        1,71%

 

Si e paska ndihmu sistemi Ramen? Duke qen se po te ishte bo proporcional i paster psh. do ishte myll muhabeti me kohe.

E dyta, qe e ka mor me qafe, eshte ai pragu 5% per koalicionet. Kete s'e kuptoj fare. Pse u dote von ky? Vetem per t'i zhyt gungen LSI-se? Po kokmodhi pse boni ate fare koalicionikur kishte mor dhe nja 2 deputete te tjere po ishte vetem.

o chene hala me shampanj ne duar jam

robo, ky kompjuteri im tregon PS me 41% sipas eca's (n'rang vendi).

Mire pra meqe po e shtron thjesht per partite jo per koalicionet. Sa deputete i takojne PD-se me 39.66% dhe si shpjegohet qe ka 70 mandate deri tani?

Nqs ka favorizu PD-ne qe te marri 70 deputete me 39.66% atehere automatikisht i bie qe ka ndeshku PS-ne.

Rama do rrjep  smiley  

Mire pra meqe po e shtron thjesht per partite jo per koalicionet. Sa deputete i takojne PD-se me 39.66% dhe si shpjegohet qe ka 70 mandate deri tani?

Nqs ka favorizu PD-ne qe te marri 70 deputete me 39.66% atehere automatikisht i bie qe ka ndeshku PS-ne.

Rama do rrjep  smiley  

Ju kam than edhe mbrem,mos beni dasem pa nuse. deri diten e ejte nuk ka asgje te sigurt.

chene une kam qe mbreme qe festoj dhe u lodha.

Thone se te festosh gjerat para kohe, sjell ters te madh.

Shtoi ketu edhe fytyren prej maske voodoo te Berishes dhe voila... u kry!

Maskarenj! turp t'ju vije! nuk tregohet shampanja ne shpi te te vdekurit!

 

sistemi favorizon 2 partite e mdhaja - ket jam tu thon un. Rama nuk pati hedh fall me e dit se do kapte mo shum se Sala.

Masanej, nqse e prano qe "Sala ja futi meqe osht mo i zgjut", pse shko ene voto per budallen o vlla?

s'kom votu per te mer, prite Zot te votoj une per ate.

Nuk du methon I told you so, po nuk me rrihet pa u thon cave ketu, qe na cane veshet kur boni Rama ndryshimet kushtetuse me Sulen.

Ho me, ca do boni tani qe do kete Sula cdo qelize te shtetit ne dore mas pak vjetesh kur t'i mbaroje mandati Topit? E shifni cere na boni Rama.

Na hongret veshet "Rama osht lider", "Rama osht vizionar", "Rama osht luan"

Luan leshi, as macok nuk doli

o saraç  nuk po e pi ne shtepine e edvinit

Olsib ke qef te shohesh disa te vdekur?!

Po ti numeroj me rradhe. Mustafa Nano duket si qen i rrahur qe ka ngel pa zot. Sokol Balla eshte i vrare ne surrat dhe i shperqendruar. Skender Minxhozi eshte i hutuar dhe nuk e kupton pse nuk i dolen llogarite per fitoren e te majtes. Mero Baze eshte strukur ne guacken e tij dhe nuk i ndihet zeri nga urretja qe fitoi Sala. Ai bulldogu i fiksit Filipi megjithe Sajmir hunderrin jane dhjere ne breke. Top-Channel, News 24 dhe ca bishta te tjera jane ne grahmat e fundit. Neser ose pasneser mbyllet cdo gje dhe keto media dalin me bilanc shume negativ.Megjithese kane vjellur vrer 4 vjet rresht njerezit nuk i kane besuar dhe kane humbur shume shikues pa permendur qe me humbjen e Rames humbasin financimet. Javet e ardhshme mbas humbjes se Rames do jene shume interesante. Do te shihni qe mediat do kthehen si me magji ne favor te qeverise.

Perfundimi

Ujku plak Berisha e shquy megjithe rroba ujkun e ri Rama dhe tani pritet ta hajne per darke sebashku me ujkun Nano dhe ujkun Meta.

 

Mustafa Nano i shkrete ishte bere bere per reanimacion.

me ka shkri gazit fare mrom. Ishte leshu ne karrike, ene as koken nuk kthete mbrapa me pa rezultatet ne ekran  smiley  

I madh eshte ne fakt. Duket si Emilio Fede, versioni shqiptar.

Megjithese duhet te them se e vleresoj per sinqeritetin e tij.

Nuk me pelqejne ata qe bejne si asnjanes dhe s'dine as ta luajne mire rolin.

Te pakten ky e deklaron qe eshte anti-Berisha dhe pike.

"Ujku plak Berisha e shquy megjithe rroba ujkun e ri Rama dhe tani pritet ta hajne per darke sebashku me ujkun Nano dhe ujkun Meta"

E habitshme si ca njerez kenaqen me shkaterrimin e vetvetes. You should stay off drugs, they will kill you.

Marveshjen e Prillit 2008 , Rama e beri me teper per te garantuar drejtimin e PS e listen e deputeteve te saj. Edhe po qendroi PS 8 vjen ne opozite cju be atij, po qe se ai eshte drejtus i saj, ja ku qendroi Sala e nuk e la PD ti ikte (kuptohet me cmimin e 8 vjeteve ne opozit), plus Edi Rama ka Tiranen pushtet teper i madh.

Qe atehere u fol qe PSja nga ky sistem nuk fitonte, gjithe risqet me LSI i mbante po Edi Rama fitonte.

Do qe mire per PS te qe veten nje gje, sistem me dy raunde per deputetet e zonave, qe te shmangej LSI, ose te kishte bashkuar te majten.

Hera e dyte qe Brisha do fitoj nga carja e te majtes, pa mare shumicen e votave.

Uroj qi opzita n'palament, me n'kry Shalsin tia mledh Brishes!

asht mire i ndjell vdekjen ndonjerit se i shtohet jeta. mgjth nuk jemi per te diskutuar per te vdkur dhe

me perlqen kultura jote nganjeher,uroj te vazhdosh keshtu.

 

Rezultati perfundimtar i zgjedhjeve.

Qarku        pd         ps      koalpd      koalips   deputetpd   deputetps

Shkodra   46,9% 31,15% 51,3%    33,17%         7                  4

Kuksi       60,9%   26,84%  65,1%   28,43%         3                 1

Diber    48,62%    32,18%   53,1%    32,18%        4                 2

Lezhe   45,51%    28,89%   52,23%   28,91%        5             2

Durres  45,7%    36,8 %       48,12%   37,53%        7              5

Tirane  42,7%    42,82%     45,51%      44,98%       16           16

Elbasan  37,32%   43,22%     41,2%    47,45%        7            7

Fier        32,48%      48,68      38,51%   48,23%         7          8

Berat      26,56%     48.12%    33,11%   56,24%       3            4

Korçe     42,24%      43,45%     46,21%   45,17%      6           6

Vlore    27,18%      43,56%       31,04%    51,23%    4            6

Gjirok   34,75%      49,55%       38,51%     54,62%      2         3

           

                    TOTALI                                               70             64

Ne Durres kemi 1 Lsi, ne Fier 1Lsi, ne Vlore 1 Pds,1Pbdnj, ne

Gjirokaster 1 Pbdnj, nje i diskutueshem, ne Tirane kemi 1 te Pr.

Keto rezultate jane marre nga vellai i Gani Bobit, Ed Bobi.

 Nje gje s'kuptova une ketu, PD me 39% e ca, ka me shume mandate apo deputet se socialistet qe kane me shume %  rreth 41% e ca. Di gje njeri ç'lloj sistemi a llogarie behet ne Shqiperi.

Rezultatet ne 19.30:

PARTITË NË RANG KOMBËTAR
PD- 39.63% - 69 mandate
PS- 41.12% - 65 mandate
LSI- 4.85% - 3 mandate
PBDNJ - 1 mandat
PR- 1 mandat
PDI- 1 mandat

KOALICIONET NË RANG KOMBËTAR
Aleanca për ndryshim (PD) – 46.19% - 71 mandate
Bashkimi për ndryshim (PS) – 46.17% - 66 mandate
Aleanca socialiste për integrim (LSI) -5.51 % - 3 mandate
 

 

Solis: PS-ja na vodhi votat (ne Tirane).

Dridhe like, dridheee!

Eshte ende heret per parashikime jane numeruar 41%-te kutive dhe diferenca eshte e ngushte ne rang kombetar.Ne disa qarqe perputhet rezultati e exitpolleve.

Ai sistemi i "vjeter" cfare klecke kishte qe e zevendesuan me kete corben qe kemi tani? 

Seriozisht e ke pytjen Monda, apo ke duf ene ti si puna ime tani?

Pak nga te gjitha.

Dhe shyqyr qe ka qene pjesmarrja e "ulet" se deri n'gusht s'i kishin numeru te gjitha ...

A eshte me numer votash per kandidat mor burr? Pse ka PD-ja me shume kandidat duke pas me pak vota?

nuk eshte per kandidat. Eshte per listen e partise ne cdo qark.

He mer burre se me shume po vuani ju sesa komisioneret smiley

 

p.s edhe sot paska censure ketej,pupupupup. O admina po u votua,skeni nevoje me per propagande pro te Majte. smiley

A eshte me numer votash per kandidat mor burr? Pse ka PD-ja me shume kandidat duke pas me pak vota?

Kur aplikohet ky sistemi elektoral, ndodhin keto gjera. Nuk eshte hera e pare.

Edhe ketu ne Itali ka ndodhur dhe pikerisht e majta kishte me teper vota dhe pastaj fitoi Berluskoni.

Mund te duket e padrejte, por nga ana tjeter per Shqiperine mund te jete me i mire ky sistem ne menyre qe "primitivet" te mos vrapojne per te vjedhur votat. Pra te mos bejne matematike te thjeshte, pasi sistemi nuk e lejon kete gje.

Thjesht per ta pare goten gjysem plot se ate pune me mire e dine specialistet smiley

PO pranoje o plak se bo muuuuuu.

Ky mbas Gerdecit mendoi "kjo ishte dhurate nga Zoti, tani s'me ndal me gjo" dhe iu erren syte. Boni kete lloj mish mashi, duke refuzuar te degjonte llogjike (ki parasysh dhe arrogancen e tij). Mendoi se do fitonte dhe e hongri. Tani te mbaje pergjegjesine e te lipset.

Mund te duket e padrejte, por nga ana tjeter per Shqiperine mund te jete me i mire ky sistem ne menyre qe "primitivet" te mos vrapojne per te vjedhur votat. Pra te mos bejne matematike te thjeshte, pasi sistemi nuk e lejon kete gje.

Si me te futme eshte ky lloj jystifikimi.  Dmth meqe mbase s'behemi kurre njerez, t'i dalim te keqes perpara ...

Edhe ajo eshte ne fakt.

Por te mos harrojme se sistemet zgjedhor (keshtu ne pergjithesi) jane nje cike te komplikuar dhe mesa di une (me sa me kane thene ca anarkisto-majtiste ketej nga Italia) edhe ne vete Ameriken, pishtar i demokracisesmiley sistemi zgjedhor eshte nje cik si i padrejte.

Teme me vete electoral college.  Por s'mund t'i krahasosh se jane zgjedhje presidenciale.  Plus qe per 200 e ca vjet, ky lloj sistemi, me perjashtime te vogla, ka funksionuar per bukuri.  

iiiiiiiii, se me kujtove kohe te liga smiley.  Nje sistem i ngashem eshte gjate "democratic primaries" qe nuk e kane thjesht e bukur sic jane "republican primaries" me vote direkte, por eshte me proporcional.  Po te kishte qene "direkt e bukur" Obama do kishte lene shendene qe ne Big Friday, po nejse ... 

Yeap, per primaries eshte "cik" si i padrejte.

44.5% e votave ne total jane numeruar dhe ka nje avantazh prej 5 deputetesh nga krahu PD-se.

Ne kete moment nga 2160(QV numeruara) /4753(QV totali) 

PS--41,13% ose 65 dep.

PD--39,66% ose 69 dep.

Koalicionet jane

71 dep PD & co

66 dep PS & co

3 dep LSI  & co

Ne Tirane diferenca mes PS e PD me me pak se  0,08%

PS 42,71%

PD 42,83

Ky eshte rezultati perfundimtar, nuk ndryshon asgje, edhe ne vendet e zhvilluara( na pelqen ne Shqiptareve ti marrim si shembull) numerimi zgjat edhe tre dite, e KQZ e jep pas nje jave rezultatin zyrtar, po politikanet duke qene intiligjent e te drejte e njohin qe ne hapjen e kutijave te para.

Sidomos ne 100% proporcional, mjafton 15-20 % i numerimit te votave per te njohur rezultatin.

Mos presim kot, nuk ndryshon rezultati.

E vetmi shans per te ndryshuar rezultatin eshte te presim  4 vjet.

Paska fituar PS-ja thua ti?

Fieri

Ps-48.69% -----8 mandate

Pd-32.17% ----7 mandate

LSI-5.86%-----1 mandat

Ky lloj sistemi qenka cmenduri,si duket po ishe PD-ja fiton me shume me ma pak.

 

Tani po shoh ne Tirane ,LSI ka mbi 4 %,Pr ka 1%,nderkohe qe LSI nuk ka mandate,kurse PR ka nje mandat.

Kush e shpjegon kete??

LSI demtohet nga fakti qe eshte partia e madhe ne nje koalicion qe s'ka arritur pragun e 5%, dmth eleminohet.  PR perfiton nga te qenurit partia e vogel ne nje koalicion te madh.

PR perfiton nga votat a PD si aleance mgjse m'duket pak si e cuditshme, duhet me e pranu

kukesi

 PD- 66.8%

ps-ja 30%

lsi -2.6 %

normal plako, amerika per amerikonin do votoje. Meqe ra fjala, ti sikur ja dhjeve numrat ketij blogu dje apo s'te pranuan atje tek ai tjetri?!

Keto djemte e eca mendoj se kane bere gabim me formulen e perllogaritjes se deputeteve. Ne Elbasan PS+Co ~48% 7 mandate   PD+Co ~ 40% 7 mandate ;  ku 100 / 14 mandate = 7.15% mandati per koalicion !!!

E njejta histori edhe per Tiranen per LSI dhe PR etc...

Ore m'bojn syt mu apo PS-ja i doli para PD-s ke eca???

Mandatet tani jane 67 me 67.  Me perqindje ishte qe ne te gdhire para.

Nuk te bojne syte jo, PD 69, PS 68, LSI 3. Me perqindje, 46.24, 46.1, 5.55 

Eca eshte ojq, po numeron te njejten gje qe numeron KQZ-ja. Mbase numerimet jane gabim, po s'ma merr menja. 

Faqet

Për të komentuar tek Peshku pa ujë, ju duhet të identifikoheni ose të regjistroheni (regjistrimi është falas).